tisdag 25 juni 2013

Äntligen tillbaka:)

Hejsan allihopa!

Nu är jag äntligen tillbaka. Jag har varit ute på lite äventyr, och haft många projekt på gång i ca två månader nu och förhoppningsvis så kan jag berätta mer om detta snart.
Men nu är jag tillbaka hemma och äntligen har jag internet igen och mitt eget kök så nu är det bakning och bloggande för fullt som står på agendan.

Så första tårtan jag nu gjorde var till min underbara hyresvärd Monica.
Det blev en vaniljbotten med vaniljkräm, hallonkompott och grädde. Dekorerad med hallon och björnbär.






Hoppas att ni alla haft en bra sommar hittills och att ni ser fram emot mycket bakning:)

kärlek!

/ Jonnha

3 kommentarer:

  1. Welcome Back sweety :)

    SvaraRadera
  2. Ge mig tårta!! Underbar blogg :)

    SvaraRadera
  3. Vad gulliga ni är!!!

    massa kärlek till er <3<3<3

    SvaraRadera