onsdag 15 maj 2013

Skönheten och Odjuret

Hejsan!!!
Jag har ju varit ordentligt frånvarande ifrån bloggen men det är bara för att jag har så sjukt mycket saker att göra privat just nu så det finns verkligen ingen tid:(

Men jag fick i uppdrag för någon dag sedan att göra en tårta till Emelie med temat Skönheten och Odjuret. Det enda Problemet var att hon ville ha den till måndag klockan 11.00 och hon hörde av sig 22.00 på söndagen så det var kort om tid.
Sen är det ju svårt att hinna göra allt detaljarbete när man har en liten 8 månaders som är överallt :)

Men en tårta blev det i alla fall.
Jag tror nästan att jag är mer nöjd med Odjuret än Skönheten för hennes mun blev på tok för stor hahaha :)










Emelie blev då nöjd och det var ju bra det:)

Ha dé!

/Jonnha

2 kommentarer:

  1. Salam!
    Trots att du hade så kort tid lyckades du så bra. Du är geni alltså. Tack för alla dina tips och goda recept :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Aleikoum salam:)
    Tack så hemskt mycket vad gullig du är:)
    Stror kramen tillbaka

    SvaraRadera