fredag 26 april 2013

Baby insirerade cupcakes

Jag har varit lite nervig dem senaste dagarna för jag väntar på ett viktigt besked (har inte med detta inläggs innehåll att göra).
Så idag visste jag inte vad jag skulle göra av mig själv så jag fixade några snabba baby cucpcakes:)
Dem blev lite slarvigt gjorda men det var för att jag verkligen inte hade mycket tid.

Så här kommer tre stycken små steg för steg beskrivningar.
Färgerna kan man ju bestämma själv.
Jag har gjort dessa i marsipan men självklart kan du göra dem i sockermassa.

Måste bara tillägga att om ni tycker mina fingrar är smutsiga så är det för jag har hållit på med svart hushållsfärg, därav de mörka fläckarna :)



Då kör vi, jag har inte någon text till bilderna men det är ju bara att kommentera om ni undrar något:)
Jag har ju här använt olika verktyg men självklart kan du använda dig av det du har hemma bara:)

Baby booties








Nappflaska












Napp











Sen  var det klart:)
Du kan ju dekorera cupcakes eller dekorera som detaljer på en babyshower eller dop:)

Jag dekorerade också med några enkla små blommor gjorda i sockermassa:)

/ Jonnha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar