måndag 4 mars 2013

Merida Från Brave

Är det något jag velat göra ett bra tag nu så är det just den här prinsessan.
Hon är ju allt en flicka bör vara:)

Så nu tog jag mig äntligen tid till att göra henne helt i flowerpaste. Den här kan man ju sätta som en topper på en tårta eller göra om den med hela kjolen som tårta.

Vad tycker ni, är inte detta något som flickor eller pojkar skulle vilja ha på sin tårta?




En sak kan jag säga och det var är att håret var en PINA!!!
Men jag är ändå okej med slutresultatet, kanske jag skulle ändra lite småsaker men va fasen nog blev det ju någorlunda ändå:)

Kärlek på er!

/ Jonnha

2 kommentarer:

  1. Gud va fin letar lite inspiration då min dotter vill ha merida, Fergus, ellinor, angus å bröderna på sin tårta;(

    SvaraRadera
  2. Oj vad spännande tema på en tårta:)
    Jag hoppas att du får till något riktigt fint :)
    kramen!

    SvaraRadera