torsdag 7 februari 2013

Call of Duty

Om det är något man får utstå när man har en make som min så är det sena kvällar med headset och en högljud iranier på tv:n :P

För om det är något min man och en av hans bästa vänner (som bor långt ifrån oss) gillar så är det Call of Duty.
Så då var jag ju helt enkelt tvungen att göra en liten "tribute" till detta spel som tydligen är väldigt beroende framkallande, med tanke på att min man och hans vän tillbringar många timmar framför det.

Så jag gjorde en tårta med vaniljbotten (recept kommer snart) och den var fylld med bannanfluff, chokladfluff och spacklad med jordgubbssmörkräm.
Alla dekorationer har jag gjort i marsipan och fondant.

Så varsågod min kära make och bästa killen i norr (du vet vem du är) nu är det dax för "capture the flag"






Kärlek till er båda <3


/ Jonnha

2 kommentarer:

  1. Åh, önskar jag var lika duktig som du, min son skulle bli överlycklig för en sådan tårta!

    SvaraRadera
  2. Åh tack så hemskt mycket för dina fina ord:)

    Mvh
    Jonnha

    SvaraRadera